Hard work



En början till affärsplan tar form!

 

Som vi tidigare skrev håller vi nu på med att färdigställa affärsplanen och alla budgetar. Jag och min kompanjon är duktiga på det mesta, men siffror är helt enkelt något av de vi faktiskt suger ganska mycket på.
Vi tänker och diskuterar tills hjärnan blöder.

Vi pratar om siffror som kommer visa sig om 3 år. Och vi har knappt ens börjat..

Men jag läste någonstans, någon gång att "Siffrorna blir din bästa vän om du vill bli framgångsrik"
Eftersom jag tror allt jag läser, så tar vi det på fullaste allvar nu.

 

Vi läser böcker och tar hjälp av bekanta som har mer kunskap. Men något är säkert, vi MÅSTE bli mästare på budget.



En budget! Långt ifrån klar. Ser ni alla tomma rutor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0