Nostalgi!

Britney Spears, Backstreet Boys, sneakers och magtröjor, det är 90-talet som jag minns det. Äntligen kommer det ett mode som vi var delaktiga i, och kan minnas. Kläderna vi bar (gräsliga), musiken vi dansade tryckare till på diskorna(pirrigt) och tv-serierna vi skattade åt på dagarna. Själv var jag ett stort fan av Beverly Hills och inte nog med det, stört förälskad i Dylan (snygging).

Mina dagar som jag minns dem var att jag hade på mig Savan byxor (gud så tajta), magtröja (alldeles för kort) och buffalos (grymt). Starkt målad med svart kajal, snygg och redo för skolan.

Vi hade uttagningar om vilka som passade bäst till att vara med i gruppen Spice Girls. Själv blev jag utvald till att vara Melanie C, då jag var den enda som kunde på ner i split (inte för att skryta men då var jag mäktigt stolt).

90-talets mode är inget som jag personligen minns som särskilt snyggt, men det är på väg tillbaka. Jo, det är sant, magtröjorna syns återigen på catwalken (fast kanske inte lika korta).

 

Yours Sincerely, E


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0